вторник, 1 април 2014 г.

Ти си

За мен си слънцето в небето,
галещо ме сутрин със лъчи
и чувствам как изгаря ми сърцето,
отваряйки две сънени очи.

За мен си вятъра в полето,
рошещ нежно моите коси.
А как пронизва ми лицето
щом посоката си промени.

За мен вълната си в морето,
носеща ме властно на ръце.
Разбива се в брега и ето
превръщам се във пясъчно зрънце.

За мен луната си красива,
докосва устните ми във съня,
но в утрото отново се покрива
оставяйки ме да мечтая за нощта.

За мен си облачето бяло,
прегръщащо ме с пухкави криле.
Отваря свойто одеяло
и рея се в небесното поле.

За мен звезда си в небосклона,
пътя ми рисува в светлина.
Внезапно падне ли зад склона
загубвам се във тъмнина.

За теб не мога да забравя
дори далече по света,
защото всичко ми подсказва,
ТИ СИ магията на ЛЮБОВТА!!!




Няма коментари:

Публикуване на коментар